Finalizat
Cererea ta a fost finalizată, iar compensația a ajuns în contul tău bancar.
Cererea ta a fost finalizată, iar compensația a ajuns în contul tău bancar.
Compania aeriană a primit documentele și va veni cu o decizie în privința problemei întâmpinate. Te ținem la curent cu ...
Solicitarea ta a fost transmisă către compania aeriană. Aceasta este în curs de procesare și te vom anunța de îndată ...
Delay Romania a procesat cererea ta și a generat formularele necesare. Documentele au fost transmise pe e-mail, în vederea semnării ...
Echipa Delay Romania așteaptă să transmiți documentele suplimentare solicitate (copie după actul de identitate/ bilet de îmbarcare/ alte documente), astfel ...
Cererea ta este în analiză la unul dintre specialiștii noștri. Te vom anunța în cel mai scurt timp dacă cererea ...
Delay România va depune toate eforturile ca tu să primești despăgubirile cât mai repede. Totuși, în cazul în care cazul ...
În cererea ta poți să specifici pasagerii cu care ai călătorit, iar un specialist din echipa Delay România îi va ...
Delay România va efectua plata către tine imediat ce primește despăgubirea de la compania aeriană.
În principiu, compania aeriană are termen de soluționare a cererii de aproximativ 30 zile. Însă, în funcție de complexitatea cazului ...