Întrebări frecvente

Întrebări frecvente2022-08-08T23:29:43+03:00
Cine este DELAY.RO?2022-06-11T21:05:47+03:00

DELAY.RO este o companie care susține pasagerii în ceea ce privește rambursările referitoare la zboruri. Platforma online www.delay.ro oferă pasagerilor servicii de gestionare fără probleme a reclamațiilor pentru zboruri întârziate, anulate sau suprarezervate, refuzuri la îmbarcare, zboruri de legătură pierdute sau declasare, precum și cele privind bagajele întârziate, deteriorate sau pierdute. DELAY.RO și echipa sa de profesioniști, cu expertiză în domeniul aviației, drept aerian și negocieri, au ca scop principal restabilirea echilibrului în relația dintre pasageri și compania aeriană.

De ce ar trebui să am încredere în DELAY.RO ?2022-06-11T21:06:16+03:00

Abordarea noastră este de tip „win-win” și este bazată pe rezultatele pe care le obținem pentru clienți și pentru companiile aeriene. Mai mult, tu nu trebuie să îți asumi niciun risc – nicio plată în avans, nicio promisiune. Îți vom solicita doar informațiile personale strict necesare pentru procesul de compensație.

De ce serviciile DELAY.RO sunt utile pentru pasageri?2022-06-11T21:06:41+03:00

Pasagerii primesc informații despre zbor, informații despre companiile aeriene, informații privind aeroportul, alte noutăți și informații legate de călătorii, informații utile pasagerilor călătoresc pe cale aeriană. Pasagerii beneficiază de Serviciul de determinare a eligibilității prin analiza zborurilor și condițiilor prezentate de către Beneficiar, prin intermediul software-urilor specializate și prin raportare la măsurile de protecție a pasagerilor care se deplasează pe cale aeriană. Serviciul de eligibilitate se efectuează în mod individual, de la solicitare la solicitare, în formularul web al DELAY.RO sau pentru toate zborurile găsite, în cazul în care clientul este conectat la platforma DELAY.RO. Serviciul de eligibilitate va informa clientul despre probabilitatea de a avea o solicitare eligibilă. O solicitare eligibilă va avea o probabilitate ridicată de a fi plătită, iar DELAY.RO va oferi serviciul său de suport pentru astfel de solicitări pentru comunicare cu compania aeriană, dacă acest lucru este solicitat de către client. Pasagerii beneficiază de suport complet de la momentul completării formularului, până la primirea despagubirii.

De ce serviciile DELAY.RO sunt utile pentru companiile aeriene?2022-06-11T21:07:17+03:00

Companiile aeriene primesc un număr mai redus de cereri, deoarece sunt trimise numai cele care ar trebui să fie eligibile. Reclamațiile sunt pregătite în conformitate cu regulile și formalitățile companiilor aeriene, asistența clienților pe parcursul întregului proces de revendicare fiind în sarcina DELAY.RO. În acest fel, companiile aeriene nu trebuie să aloce resurse umane suplimentare pentru gestionarea despăgubirilor.

De ce serviciile DELAY.RO sunt utile pentru agențiile de turism și agențiile de ticketing?2022-06-11T21:07:51+03:00

Serviciile oferite de DELAY.RO sprijină agențiile de turism și agențiile de ticketing, astfel încât clienții să obțină compensații pentru zboruri întârziate, suprarezervate sau anulate. Pasagerii primesc instrucțiuni clare despre cum să solicite o compensație, iar agențiile de turism se bucură de creșterea loialității clienților după călătorie, crescând totodată șansele ca aceștia să devină clienți fideli.

Ce despăgubire pot să primesc?2022-06-11T21:08:16+03:00

Despăgubirea începe de la 250 euro și poate să ajungă la 600 euro pentru fiecare pasager. Valoarea despăgubirii diferă în funcție de fiecare caz și de legislația aplicabilă.

În cat timp vei primi despăgubirea?2022-06-11T21:08:50+03:00

Deoarece procesul de despăgubire diferă de la o companie la alta și timpul estimat în care vei primi compensatia variază. Intenția DELAY.RO este de a soluționa pe cale amiabilă toate cererile de compensație primite. În functie de politica fiecarui operator de zbor, putem primi un raspuns la o solicitare în decurs 2 saptămâni, însă procesul de despagubire poate dura, de la 30 zile la 12 luni sau mai mult, în funcție de obligațiile legale pe care le are fiecare companie aeriană în statul de proveniență.

Cât costă acest serviciu?2022-06-11T21:09:26+03:00

DELAY.RO nu percepe nicio taxă pentru depunerea dosarului de despăgubire. În cazul în care ești despăgubit, DELAY.RO percepe o taxă de servicii, conform Listei de prețuri, din totalul compensației. Deoarece una dintre valorile DELAY.RO este corectitudinea, dacă nu primești nicio despăgubire, atunci serviciul nostru nu te costă absolut nimic.

Ce fel de situații sunt considerate excepții?2022-06-11T21:14:00+03:00

În anumite situații, operatorul de zbor este obligat să provoace o întârziere de zbor, o anulare sau să îți refuze îmbarcarea, pentru sănătatea și siguranța ta și/sau a celorlalți pasageri. Astfel, următoarele situații sunt prevăzute drept excepționale, conform legislației în vigoare:

  • Instabilitate politică (de exemplu, proteste de amploare);
  • Condiții meteorologice nefaste (de exemplu, ceață sau furtuni de zăpadă);
  • Riscuri de securitate (de exemplu, amenințarea unui atac terorist asupra aeroportului);
  • Probleme tehnice neașteptate care pot afecta siguranța pasagerilor (de exemplu, probleme neprevăzute în funcționarea aeronavei);
  • Greve care afectează operațiunile companiei (de exemplu, grevă în cadrul aeroportului).
Ce se intamplă dacă operatorul de transport aerian îmi refuză despăgubirea?2022-06-11T21:14:43+03:00

În cazul în care compania aeriană refuză să te despăgubească, echipa DELAY.RO îți va oferi suport în găsirea specialiștilor necesari pentru rezolvarea cazului tău, pentru a apela la instanță, în vederea solutionării cererii depuse. Acest serviciu se contractează separat, numai la cererea clientului și nu este inclus în pachetul de bază.

Cum obțin decontarea cheltuielilor suplimentare apărute din cauza companiei aeriene?2022-06-11T21:15:35+03:00

De obicei, companiile aeriene decontează clienților toate cheltuielile suplimentare care au survenit din cauza lor, însă acest lucru nu este obligatoriu și depinde de politica fiecărui operator în parte. În orice caz, pentru a obține decontarea acestor cheltuieli, va trebui să faci dovada lor, furnizând companiei bonurile sau chitanțele corespunzătoare acestora.

Care e termenul limită pentru a solicita o compensație pentru un zbor anulat sau zbor întârziat?2022-06-11T21:16:09+03:00

Conform legii, ai dreptul să depui o solicitare pentru a obține despăgubiri și/sau compensații timp de trei ani, după ziua în care zborul afectat ar fi decolat.

Cu ce mă poate ajuta DELAY.RO?2022-06-11T21:17:48+03:00

DELAY.RO elimină stresul din procesul de aplicație pentru compensație. Noi preluăm povara administrativă de pe umerii tăi, ocupându-ne de birocrație după cum urmează:

  • Facilitarea contactului cu compania aeriană;
  • Colectarea informațiilor necesare;
  • Completare și depunerea dosarului cu documentele necesare;
  • Contactarea autorităților aeronautice pentru stabilirea culpei companiei aeriene, dacă este cazul;
  • Dacă operatorul de zbor nu își recunoaște culpa, acordăm suport (cu acordul tău expres) pentru inițierea acțiunii în instanță.
Ce servicii oferă DELAY.RO?2022-06-11T21:21:15+03:00

Noi îți oferim suport în procesul de aplicație pentru compensație pentru următoarele situații:

  • Zboruri întârziate;
  • Zboruri anulate;
  • Refuz la îmbarcarea în avion;
  • Supravrezervarea zborului;
  • Pierderea conexiunii într-un zbor cu escală;
  • Întârzierea, deteriorarea sau pierderea bagajelor
Ce zone geografice acoperă serviciile oferite de DELAY.RO?2022-06-11T21:19:55+03:00

Oferim suport doar aplicațiile pentru zboruri dinspre sau înspre un stat membru al Uniunii Europene, precum și zborurile cu dinspre sau înspre în Turcia. La cerere, putem să oferim suport pentru problemele ocazionate de zborurile internaționale.